ניווט באתר > מרכז קהילתי בית לברון > דף הבית >

קיצורי דרך בחברה העירונית

חדשות ועדכונים בעיר

רפי מיכאלי (47) איש חינוך בעבר, מנהל כבר 9 שנים במרכזים הקהילתיים בעיר אשדוד, ספורטאי בתחום הכדורסל בעברו.

היום מנהל את המרכז הקהילתי 'בית לברון' ברובע ו'

"זהו המרכז הכי מאתגר וגדול ומבחינתי האג'נדה היא להפוך את המקום לקאנטרי עירוני ומודרני במהלך שנת 2019."

 

מה מיוחד במרכז הקהילתי?

 

נותן מענה בכל המישורים לכל תושבי העיר כלומר, היות והבריכה העירונית היחידה ממוקמת בו.

וישנה הרשמה מידי שנה למנויים ללימודי שחייה ולימודי מקצועות המים, כמו כן פועל במרכז חדר כושר עירוני ומרכז תרבות עם אודיטוריום בן 230 מקומות. מעבר לזה, האקדמיה לטניס פועלת דרכנו במגרשים המוקמים מאחורי הבריכה וניתן להשכיר את המגרשים לאימונים לכל הגילאים-ילדים, נוער ובוגרים.

 

מערכת החוגים:

 

במרכז מתכננים מידי שנה מערך חוגים מגוון עבור הקהילה ומקפידים להתאימם על פי צרכי הקהילה והדרישות העכשוויות, פופולאריות וכן משמרים חוגים קלאסיים ומבוקשים. חוגים יחודיים: שחייה אמנותית, אקוותלון - לחימה מתחת למים, התעמלות אמנותית, טניס וריקודים ספורטיביים בשילוב מגוון סגנונות ריקוד וכן חוגי ריקוד לנשים חרדיות (ריקודי עם)

 

פעילויות נוספות:

 

לקראת כל חג מתקיים אירוע קהילתי גדול, מועדון "הסרט הטוב" מקרין סרטים בכל יום ג', הצגות ילדים, הפנינגים לקהילה בשיתוף שיקום שכונות, חוגגים את שבוע האישה הבינלאומי בפעילויות שונות.

 

ועוד משהו חשוב:

 

בעקבות שינויי האוכלוסייה שחלים ברובע ו' (קהל יותר דתי- מסורתי), רוב באי בית לברון הם תושבים למשפחות שרוכשים מנויים בעיקרם מהרובעים הדרומיים בעיר אשדוד, ולא רק מהרובע עצמו- חשיפה ושירות לכלל תושבי העיר.

תמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי בית לברוןתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי בית לברוןתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי בית לברוןתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי בית לברוןתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי בית לברוןתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי בית לברוןתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי בית לברוןתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי בית לברוןתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי בית לברון